pondělí 16. ledna 2017

Modlitba pro muže




*

Beru si zpět svou sílu MILOVAT.

Beru si zpět svou sílu NENÁVIDĚT.

Beru si zpět svou křehkost i pevnost.

Beru si zpět vše, co jsem zaprodal, propůjčil a zastavil.

Hlásím se zpět ke všemu, co jsem stvořil a co stále působí v tomto i jiných světech.

Hlásím se jako otec ke všem svým dětem.

Beru si zpět svou sílu dávat a šířit život.

Beru si zpět svou sílu ničit.

Beru si zpět, co je mé, na zemi, pod zemí i nad zemí.

Jako se kapky vracejí ke zdroji, z něhož vytryskly, tak se hlásím zpět ke všem projevům své tvůrčí síly napříč všemi časy a dimenzemi.

Beru si zpět svou slabost i sílu, strach i odvahu. Ke všemu tomu se hlásím.

Dovoluji si plně být vším, čím jsem a čím jsem vždy byl.

Beru si zpět své právo toto vše svobodně projevovat.

Beru si zpět do rukou tento okamžik.

Beru si zpět do rukou tuto živoucí zemi, abych ji chránil svou silou jako nejdražší poklad.

Beru si zpět svůj meč a připravenost k akci.

K tomu všemu se hlásím jako muž na této zemi.

*


 3. 5. 2016

1 komentář:

  1. hodně dobrý...poslala jsem to svému muži jako dárek pro dnešek. Radka

    OdpovědětVymazat